شرکت حمل و نقل ریلی رجا:
شركت «حمل و نقل ريلي رجا» در سال 1375 با عنوان شركت «قطارهای مسافری رجا» تأسیس شد و با هدف ارتقاء سطح كيفي خدمات مسافري ريلي در اسفندماه 1388 از شركت راه آهن ج.ا.ا به سازمان تأمين اجتماعي، انتقال یافت. اين شركت به عنوان بزرگترين شركت خصوصي مسافري ريلي ايران با در اختيار داشتن سهم عمده واگنهاي مسافري-خدماتي و حضور در اغلب مسيرهاي حركتي، از بيشترين سهم بازار حوزه ريلي مسافري كشور نيز برخوردار است. شركت حمل و نقل ريلي رجا، سازماني پيشگام در امر پاسخگويي، مشتري مداري و تكريم اربابرجوع است كه همواره كوشيده تا سطح كمي و كيفي خدمات مسافري به هموطنان و گردشگران عزيز را بهبود و ارتقا بخشد. رجا تبلور رفاه، جذابیت و آرامش بوده تا از این منظر محقق كننده هدف نهایی سازمان يعني دستیابی به 5 درصد سهم سفرهای کشوری تا سال 1404 و مبدل شدن به انتخاب اول مسافران ریلی باشد. شرکت رجا در راستای اهداف خدمات رسانی خود و تكميل و توسعه مستمر آن، تسهیلات و خدمات زیر را نیز در دستور کار قرار داده است: • گسترش همکاریهای بين سازمانی (دولتی و خصوصی) در قالب ارائه تسهیلات گروهی- چارتری و سازماني • ارائه خدمات بسته سفر بویژه رزرو هتل همزمان با خرید بلیت از طریق وبسایت شرکت رجا • ورود به حوزه گردشگری با راه اندازی قطارهای خاص گردشگری در مسیرهای شمال، جنوب و همچنین قطارهای گردشگری براي مسافران بین المللی یکی از ویژگیهای متمایزکننده شرکت رجا که دستیابی به اهداف آن را امکان پذیر میسازد محصولات متنوع است كه عملا گستره مناسبي را براي پاسخگويي به انواع نيازهاي مشتریان فراهم میآورد. قطارهاي شرکت رجا مطابق با دستورالعمل شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران، در 4 گروه 2ستاره، 3ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره و در انواع واگن های 4 تخته، 6 تخته و سالنی طبقه بندی شده اند.
باشگاه مسافران رجا باشگاه مسافران شرکت رجا، اولین باشگاه مشتریان در حوزه حمل و نقل ریلی ایران می باشد که از سال 1396 راه اندازی شده است. سامانه ارتباط با مشتریان: 1539