آژانس بین المللی تأمین

آژانس بین المللی تأمین:

شرکت بین المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین شرکت بین المللی تأمین از شرکت های تحت پوشش هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) با 100 درصد سهام متعلق به سازمان تأمین اجتماعی می باشد. شرکت تأمین با ارزش های محوری "صداقت، پشتکار، نوآوری خلاقانه و دانش بنیان" و متکی بر تجربه 25 ساله خویش به ارائه خدمات گردشگری با رویکرد "بهره وری، ارزش آفرینی و ماندگاری" اهتمام می ورزد. هدف اصلی شرکت بهبود مستمر و ارتقاء سطح کمی وکیفی رضایت، اعتماد ذی نفعان، مشتریان و همچنین رعایت اصل احترام متقابل است. ما معتقدیم، هم یاری، مشارکت، هم اندیشی و انتقال دانش موجود با سایر سازمان ها و شرکت های همکار، تحقق اهداف عالیه طرفین را در حوزه خدمات تخصصی گردشگری تسریع خواهدکرد. شرکت تأمین دارای مجوزها و تأیید صلاحیت های مختلف از مراجع و سازمان های ذی صلاح داخلی و خارجی بوده و اهم خدمات زیر (با شرایط مناسب)، را ارائه می نماید: - ارائه خدمات تخصصی در حوزۀ پایش سلامت، گردشگری سلامت - فروش بلیط خطوط حمل ونقل هوائی داخلی و خارجی - نمایندگی کل فروش بلیط قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، سفیر و فدک - طراحی و اجرای تورهای هدفمند (نمایشگاهی، سلامت، سیاحتی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و زیارتی) - طراحی و اجرای همایش های تخصصی و اجرای همایش یا نمایشگاه های مبتنی بر سفارش مشتری - طراحی و اجرای تورهای طبیعت گردی، بوم گردی، کویر نوردی و دریائی، طبیعت درمانی - طراحی و اجرای تورهای تفریحی خلاقانه، تخصصی و کاری برای کارکنان سازمان ها و شرکت ها - ارائه خدمات ترانسفر، تشریفات و ... - طراحی و اجرای طرح سفرهای اعتباری برای کارکنان شاغل - هم کاری در رزرواسیون و تخصیص مراکز اقامتی داخلی و خارجی (با تسهیلات ویژه)

مشارکت با شرکای تجاری • شرکت تأمین بنا به التزام عملی به ایجاد هم افزایی با مشتریان فعال، با اعتقاد به ارائه خدمات اثربخش و کارآمد و همچنین تعهد به مسئولیت اجتماعی، آمادگی کامل دارد تا همکاری های مشارکتی را ارتقاء داده و بعنوان “مشاوری امین“ و “کارگزاری مجرب و توانمند“در کنار آنان توسعه پایدار را محقق نماید. • گذشت ربع قرن تجربه و فعالیت حرفه ای با هدف شناسائی و بهبود زنجیرۀ ارزش خدمات، افتخار خدمت گذاری را برای شرکت تأمین و کارکنان آن ایجاد کرده است. اهم این توانمندی ها در قالب شاخص های عملکردی و آماری بشرح زیر است: - برگزاری طرح کرامت رضوی (تور مشهد مقدس) جهت 16.000 نفر از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی - آغاز طرح کرامت رضوی (تور مشهد مقدس) جهت 30.000 نفر از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال 1398 - طراحی، اجرا و برگزاری تور مشهد مقدس جهت 5.700 نفر از کارکنان شهرداری تهران به تعداد 22.800 نفر روز مسافر ظرف مدت 5 ماه - اجراء و برگزاری تور طبیعت گردی با قطار جهت 4.000 نفر از کارکنان سازمان های مختلف - طراحی، برنامه ریزی و اجرای تور تهران گردی در زمان های مختلف و خاص (عید نوروز، تابستان و...) جهت 15.000 نفر از کارکنان سازمان های مختلف - طراحی، اجرا و برگزاری تور عتبات عالیات برای 3.300 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی به تعداد 13.200 نفر روز ظرف مدت 2 ماه - فروش بلیط قطار به تعداد متوسط 210.000 فقره در سال - مدیریت و ارائه خدمات حمل و نقل ریلی در 12 ایستگاه سطح کشور - نظارت کیفی بر عملکرد آژانس ها و دفاتر فروش بلیط های قطار (بیش از 400 آژانس در سطح تهران و استان های ساحلی دریای خزر)

آژانس بین المللی تأمین

70

هتل فعال

6000

نیروی انسانی

250

ناوگان ریلی

;