هگتا در کنار مردم بندر عباس

در پی اتفاق ناگوار بندر عباس و دستور وزیر کار برای بسیج امکانات جهت رسیدگی به مصدومان حادثه اسکله بندر شهید رجایی مدیر عامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی ( هگتا) از آمادگی این هلدینگ برای کمک رسانی خبر داد.
در پی حادثه غمانگیز رخ داده در بندر شهید رجایی که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از شهروندان عزیز شد، علیرضا تابش، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، با ابراز تأسف و تألم عمیق نسبت به این سانحه دردناک، ضمن تسلیت به خانوادههای داغدار، برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.
مدیر عامل هلدینگ گردشگری هگتا با اعلام همدردی با آسیبدیدگان و خانوادههای آنان، از آمادگی کامل هلدینگ هگتا و تمامی شرکتهای زیرمجموعه این هلدینگ برای ارائه خدماترسانی و کمکرسانی به آسیبدیدگان این حادثه خبر داد.
وی تصریح کرد: به همین منظور، هتل هما بندرعباس به حالت آمادهباش کامل درآمده و تمامی امکانات این هتل برای درمان، اسکان تیمهای پزشکی و ارائه خدمات به آسیبدیدگان در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.
مدیرعامل هگتا همچنین از آمادگی کامل برای کمک به گردشگران خارجی آسیبدیده خبر داد و افزود: شرکت قطارهای مسافری رجا نیز به حالت آمادهباش در آمده است و ظرفیتهای موجود در مسیر تهران – بندرعباس و بالعکس، برای جابجایی مصدومان، کادر درمان، نیروهای امدادی و همچنین انتقال کمکهای لجستیکی اختصاص یافته است.
تابش ضمن اعلام همکاری کامل هگتا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمعیت هلال احمر، سازمان مدیریت بحران کشور و سایر نهادهای امدادرسان، آمادگی این مجموعه را برای هرگونه همکاری و پشتیبانی عملیاتی اعلام کرد.
در پایان، وی بار دیگر با ابراز همدردی عمیق با خانوادههای جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، اظهار امیدواری کرد:
«با همدلی، اتحاد و همکاری تمامی نهادها و مردم عزیز، این ضایعه سنگین را پشت سر خواهیم گذاشت و بندر شهید رجایی و بندرعباس را دوباره سامان خواهیم داد.»