برگزاری همایش بازاریابی نوین در هتل هما تهران

  • تاریخ انتشار

همایش بازاریابی نوین با حضور مدیران هگتا و هتل هما و تعدادی از استادان حوزه بازاریابی و کسب و کار در هتل همای تهران برگزار شد. 

به گزارش آتیه‌آنلاین، ۷۵ مقاله در خصوص بازاریابی نوین به کمیته داوری مراسم و دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد، ۴۰ مقاله پذیرش شد. همچنین ۵۰ سخنران برای ارائه سخنرانی در این مراسم اعلام آمادگی کردند که از بین آنها ۱۷ سخنرانی انتخاب شد.

در این مراسم، پروفسور حسین وظیفه‌دوست، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، دکتر روستا، پدر علم بازاریابی ایران؛ دکتر فاریابی به عنوان دبیر همایش، دکتر پرویز درگی، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران، دکتر رحیم پور، مدیر عامل هلدینگ هگتا، دکتر بلوریان تهرانی از مؤسسان انجمن علمی بازاریابی ایران، سخنرانی کردند.
همچنین دکتر مهدی نعیمی نظام‌آباد از اعضای هیات موسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان، دکتر وحید ناصحی‌فر عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، پروفسور علی صنایعی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان اصفهان، دکتر هرمز مهرانی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان تهران از دیگر سخنرانان همایش بازاریابی نوین بودند.
به گزارش آتیه‌آنلاین، در این همایش جهانگیر حسن‌زاده، مدیرعامل گروه‌های هما در خصوص نیونرمال در صنعت گردشگری سخنرانی کرد.

در این همایش موضوعاتی همچون، رفتارشناسی خرید، تعامل فیزیک و بازاریابی و مدیریت، صنعت گردشگری پساکرونا، مهندسی فروش در تولیدات صنعتی و سفارشی، کاربرد برخی از روش‌های بازاریابی نوین در برندینگ، مهارت‌های کنترل و مهار مشتری، بررسی ابعاد کیفیت روابط فروشنده و خریدار در بازارهای صنعتی نوین، بررسی تاثیر کووید ۱۹ بر جهانی شدن و بازاریابی جهانی، آینده بازاریابی دیجیتال، بازاریابی کلان و اشتغال کامل بهترین راه رسیدن توسعه، تاثیر بحران کووید ۱۹ بر دی‌مارکتینگ مذهبی در شهر مشهد، نقش بازاریابی علمی در توسعه گردشگری سلامت ایران، گیمیفیکیشن و آینده بازاریابی، روندهای آتی بازاریابی در صنعت مالی با محوریت عصر دیجیتال، نیونرمال در صنعت گردشگری، شتاب عصر نوآوری در گردشگری مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت و اساتید در خصوص این رشته‌ها به سخنرانی پرداختند.

این مراسم با سخنرانی دکتر حسن انصاری با موضوع شتاب عصر نوآوری در گردشگری به پایان رسید.

نظرات