دیدار اعضای هیات مدیره و مدیران هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) با معاون گردشگری کشور

  • تاریخ انتشار

دیدار اعضای هیات مدیره و مدیران هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) با معاون گردشگری کشور

در این دیدار مدیران هگتا ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای آقای دکتر شالبافیان و همکاران ایشان در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نقطه نظرات خود را برای همکاری بیشتر بخش خصوصی با بخش دولتی ارائه دادند.

معاون گردشگری نیز ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادهای میهمانان بر تقویت رابطه این دو بخش تاکید داشتند و به بیان چندین برنامه خود پرداختند.

دکتر شالبافیان علاوه بر تقویت روابط بین نهادهای دولتی مختلف مانند وزارت کشور، سپاه، نیروی انتظامی، مناطق آزاد تجاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به حضور موثر در ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کردند که از نتایج آن، صدور مجدد ویزا است.
از دیگر اقداماتی که در این مدت کوتاه در همکاری با وزارت کشور انجام شده میتوان به ارائه برنامه در زمینه گردشگری برای انتصاب استانداران جدید اشاره کرد.  ایجاد کنسرسیوم هلدینگ های بزرگ گردشگری کشور چون هگتا، سمگا و  بنیاد مستضعفان و ... به منظور هم افزایی و انجام فعالیت های مشترک هدفمند از دیگر برنامه های معاون گردشگری کشور است.

حضور قوی و ساختارمند در پاویون ایران در طول شش ماه اکسپو ۲۰۲۰ دبی با حضور پر رنگ بخش خصوصی و ارائه بسته های متنوع سرمایه گذاری در زمینه هتلداری، گردشگری با علائق ویژه، تفریحی و ... و همچنین، برنامه ریزی برای حضور وزرا و مقامات ارشد کشور در طول شش ماه برگزاری اکسپو از دیگر فعالیت های معاونت گردشگری به شمار می رود.

راه اندازی قطارهای گردشگری شرکت حمل و نقل ریلی رجا و آغاز فعالیت مجدد مسیر ریلی مسافری تهران- وان برای شروع تقویت گردشگری ایران و ترکیه و جذب گردشگران ورودی از کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس به ویژه در طول برگزاری رخداد جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر و توجه خاص به گردشگران مسلمان و به طور کلی تقویت بازاریابی مقصد ایران از طریق حضور قویتر در  شبکه های اجتماعی و برگزاری تورهای آشناسازی برای اینفلوئنسرهای موثر  از دیگر مواردی بود که در جلسه مطرح شد.

تصاویر منتخب:

نظرات