با حضور دکتر حسینی مراسم معارفه مدیرعامل آبادگران برگزار شد

  • تاریخ انتشار

با حضور دکتر حسینی طباطبایی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبادگران ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هگتا، دکتر سید علیرضا حسینی طباطبايي، سرپرست هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) با بیان اینکه شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران از لحاظ برخی شاخص‌های گردشگری در کشور نمونه و منحصربه‌فرد است گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده، شاهد شکوفایی این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به سهم قابل توجه بخش خصوصی در شرکت آبادگران، بر همیاری این بخش تاکید و خاطرنشان کرد: هلدینگ هگتا نیز به عنوان یکی از سهامداران اصلی شرکت آبادگران آماده هر نوع اقدام حمایتی از این شرکت است.

حسینی طباطبايي یادآور شد: البته اتفاقات بزرگ و مثبت در زمینه گردشگری بدون حمایت مسئولان استانی رخ نخواهد داد. بنابراین امیدواریم که در این زمینه شاهد همکاری و همراهی مدیران باشیم.

دکتر مصطفی شریف، مدیرعامل شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی در اولویت است گفت: مجتمع‌های توریستی و رفاهی شرکت آبادگران باید برای همه مردم باشد.

وی مسائل شرکت آبادگران را به سه دسته اقتصادی، حقوقی و اجتماعی تقسیم کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای اقتصادی این شرکت،نباید اجازه دهیم مسائل حقوقی و اجتماعی به رشد و پیشرفت این شرکت لطمه بزند.

شریف با اشاره به اینکه پروژه مشهد در زمینه مسائل اجتماعی دارای پیچیدگی‌هايي است گفت: وضعیت سایت کوهسنگی آبادگران در شان مشهد رضا نیست. سایت آبادگران در مشهد باید تبدیل به ژانر شهر شود.

مدیر عامل آبادگران ایران با تاکید بر رویکرد تحولی مدیریت جدید تصریح کرد: برای تامین منابع مالی و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره می‌توان از منابع مالی خرد استفاده کرد.

شریف خاطرنشان کرد: شرکت آبادگران ایران می‌تواند جایگاه والایی در صنعت گردشگری کشور داشته باشد که دستیابی به این مهم عزم و تلاش جدی می‌طلبد.

شایسته ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات مهندس سعید ریخته‌گر، مدیرعامل سابق شرکت آبادگران ایران تشکر و قدردانی شد.

در ادامه گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبادگران ایران آمده است:

 

 

 

 

 

 

 

نظرات