دکتر حسینی: ملاک کیفیت کار "رضایت مسافر" است

  • تاریخ انتشار

سرپرست هگتا تاکید کرد: بررسی تجربه سفر هموطنان با قطارهای رجا برای افزایش کیفیت مستمر فعالیت‌های این شرکت ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت هگتا، دکتر سیدعلیرضا حسینی طباطبایی، سرپرست هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی در آخرین جلسه ستاد نوروزی 1401 شرکت رجا با ابراز اینکه امیدوار است حجم سفرهای این شرکت در سال جدید افزایش یابد گفت: با توجه به ظرفیت‌های رجا، این شرکت می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز مردم را به بهترین شیوه تامین کند.

وی شرکت رجا را در بخش آی.تی دانش‌‌بنیان دانست و افزود: می‌توان ظرفیت‌های موجود رجا را با استفاده از برنامه‌ریزی، ابتکار و خلاقیت افزایش داد.

حسینی طباطبایی با تاکید بر اینکه باید برای ظرفیت‌های آزاد قطار در طول سال راهکارهای مناسبی تدوین شود خاطرنشان کرد: با همفکری واحدهای مختلف مانند بازاریابی و فروش می‌توان رشد درآمد و بهروری شرکت را افزایش داد.

وی بر اهمیت نظرسنجی از مسافران رجا تاکید کرد و افزود: ملاک کیفیت کار "رضایت مسافر" است به همین دلیل باید با دقت بالا تجربه سفر هموطنان با قطارهای رجا و رضایت آنها از خدمات این شرکت بررسی شود.

سرپرست شرکت هگتا با اشاره به تعداد تصادفات و فوت شدگان جاده‌ای یادآور شد: قطعاً با افزایش ظرفیت بخش حمل و نقل ریلی تعداد کمتری از هموطنان جان خود را از دست خواهند داد.

دکتر مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه رجا تصویر ذهنی خوبی از رضایت‌مندی در خانواده تأمین اجتماعی ایجاد کرده است گفت: این شرکت می‌تواند با بهبود تصویر ایجاد رضایت مسافران را افزایش دهد.

وی ایمنی و مطلوب بودن سفر ریلی مردم را نتیجه فعالیت‌های شبانه‌روزی تمام کارکنان شرکت رجا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با کاهش شیوع ویروس کرونا، سفرها در نوروز 1401 افزایش یافت. ضمن اینکه گزارش‌ها از رشد قابل توجه سفر با قطارهای رجا حکایت می‌کند.

دکتر بختیاری، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد رجا در سفرهای نوروزی امسال، توجه ویژه مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی و شرکت هگتا به نقش مهم این شرکت در بخش گردشگری را موجب ایجاد انگیزه در بین کارکنان و بهبود عملکرد آنها دانست.

انتهای پیام

نظرات