دو عضو جدید هیئت مدیره رجا منصوب شدند

با حکم مدیر عامل هگتا، 2 عضو حقوقی هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شدند.
  • تاریخ انتشار

با حکم مدیر عامل هگتا، 2 عضو حقوقی هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شدند.

دکتر سید علیرضا حسيني طباطبایی، مدیرعامل هگتا در جلسه معارفه اعضای جدید هیئت مدیره رجا گفت: با توجه به اهمیت و اعتبار شرکت حمل و نقل ریلی رجا باید با همتی مضاعف تلاش کنیم تا زمینه بالندگی این شرکت فراهم شود. 

دکتر حسيني طباطبایی با تاکید بر اینکه شرکت حمل و نقل ریلی رجا جز شركت‌های مورد توجه هگتاست ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های مورد نظر قطعا رجا در میان سایر شرکت‌های تابعه تامین اجتماعی خواهد درخشید و به زودی شاهد اتفاقات خوب برای این شرکت خواهیم بود.

دکتر ناصر بختیاری، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه پيگيري‌های مستمر و  حمایت‌های مدیرعامل هگتا کمك موثري در جهت پيشبرد اهداف رجا است گفت: با انتصاب مديران جوان و تحصيلكرده در بدنه رجا به دنبال ايجاد شادابي در این مجموعه هستيم.

وي اصلاح نظام طبقه بندي مشاغل، شکستن ركورد كاري در پيك سفرهای نوروزي، تعيين وضعیت برخی از واگن‌هاي بلاتكليف، تسریع در تبديل وضعيت كاركنان شاغل، اخذ مجوز  مركز رشد (دانشگاه علمي كاربردي رجا، توافق با بنياد ملي نخبگان در راستاي تحقق شعار  سال و حضور فعال در نمايشگاه صنعت ريلي را از مهمترین دستاوردهای اخیر رجا برشمرد.

شایسته ذکر است، در این مراسم از زحمات مهندس محمد رجبی رئیس سابق هیئت مدیره رجا تقدیر شد.

نظرات