پيام تبریک مديرعامل هگتا به مناسبت ٥٠ سالگی هتل هما

مدیرعامل هلدينگ گردشگري تامين (هگتا) به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاسیس گروه هتل‌های هما خطاب به مهمانان و همكاران پیام تبریک صادر کرد.
  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی هگتا، متن پیام دکتر عليرضا حسینی طباطبائي بدین شرح است:


ميهمانان عزيز و خانواده بزرگ هما!

واژه "هما"، نه تنها نامی آشنا و پرآوازه در ادبیات سرزمین کهن ایران و تداعی‌گر فرّ و شکوه است بلكه در صنعت هتلداری و گردشگری کشور نیز "هما" نمادی است از اصالت در فرهنگ ميهمان نوازی و سنت ايرانی.

پس از نیم قرن از تاسیس هتل هما، هم اکنون گروه هتل های هما با 5 هتل 5 ستاره، حدود 1000 اتاق و سوئیت و حدود ٧٠٠ نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده، علاوه بر تحول مثبت در صنعت هتلداری كشور، موجب رشد چشمگیر جایگاه بین المللی گردشگری ایران شده است.

امروز در حالی پنجاهمين سالروز تأسیس "گروه هتل های هما" را پاس می داریم که این شرکت مفتخر است با خدمت رساني به جامعه بزرگ بازنشستگان تامين اجتماعي، ضمن انجام رسالت خود در جهت مسئوليت پذيری اجتماعی و تكريم بزرگان این کشور، برگ زرینی از مهمان نوازی را به نام خود ثبت کند.

این مناسبت خجسته را به همه مدیران، کارکنان و خانواده بزرگ گروه هتل‌هاي هما و همچنین به میهمانان محترم گذشته و حال هتل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ابراز خوشوقتی از اینکه تولد پنجاه سالگی این هتل 5 ستاره با دوره مدیریت اینجانب مقارن گشته است اطمینان دارم با عزم، اراده و همتي كه در مجموعه با انگیزه مدیران و کارکنان هتل هما و جود دارد، انشاءالله ضمن حفظ میراث ارزشمند پنجاه ساله گذشتگان، رسالت سازمانی هتل که همانا میهمان نوازی شایسته از میهمانان محترم است با كيفيتی بهتر و خدماتی متمايز دنبال خواهد شد.

مراتب قدردانی خود را از تلاش بی‌دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام‌های موثرتری در تحقق برنامه‌ها، اهداف و ماموریت‌های شرکت برداریم.

 

سیدعلیرضا حسینی طباطبائي

مدیرعامل هلدينگ گردشگري تامين (هگتا)

نظرات