مدیر عامل هگتا دستور داد

کارانه کارکنان خدمات دهنده به بازنشستگان در سریع ترین زمان پرداخت شود

مدیر عامل هگتا دستور داد کارانه ارائه خدمات کارکنان هتل‌های خدمات دهنده به زائران طرح کرامت رضوی در سریع ترین زمان ممکن از طریق گروه هتل‌های هما پرداخت شود.
  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی هگتا، سید علیرضا حسینی طباطبائی، مدیر عامل هگتا دستور داد: کارانه ارائه خدمات کارکنان هتل‌های خدمات دهنده به زائران طرح کرامت رضوی در سریع ترین زمان ممکن از طریق گروه هتل‌های هما پرداخت شود.

در ادامه مدیر عامل هگتا تشریح کرد: در طرح کرامت رضوی بازنشستگان محترمی که تا کنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند مهمان سازمان تأمین اجتماعی بوده و طی سفر چهار روزه با قطار و اقامت در هتل پنج ستاره هما (خیام) از آنان پذیرایی می‌شود.

حسینی افزود: در این طرح مجموعه هتل‌های هما، قطارهای مسافربری رجا، شرکت بین‌المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین با ایجاد زنجیره خدمات و با همکاری معاونت فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی اقدام به برنامه‌ریزی جهت اعزام 24 هزار نفر از بازنشستگان کرده است.

او در پایان به حضور 170 نفر از کارکنان هتل هما در مشهد اشاره کرد و افزود: این افراد با توجه به بالابودن  سن بازنشستگان، زحمات بیشتری را متحمل شده‌اند که بر همین اساس دستور داده شد جهت ارج نهادن به خدمات این کارکنان معوقات و کارانه‌ آنها از طریق گروه هتل‌های هما پرداخت شود.

انتهای پیام

نظرات