مدیرعامل هگتا:

ساخت هتل همای2 اصفهان امسال آغاز می‌شود

با توجه به وعده‌های مدیران و مسئولان استان اصفهان پیش از اتمام سال ۱۴۰۱ عملیات ساخت هتل همای 2 اصفهان آغاز می‌شود.
  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی هگتا به نقل خبرگزاری ها: مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان در نشستی خبری با اشاره به اینکه مجموعه هلدینگ هگتا شش شرکت را زیر مجموعه دارد، اظهار کرد: ماموریت اصلی هگتا توسعه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت و ارائه خدمات به جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است.


تاسیس خانه خلاق گردشگری سلامت 

وی با بیان اینکه متاسفانه اقدامات مربوط به توسعه گردشگری سلامت به دلیل شیوع کرونا مدتی متوقف شد، تاکید کرد: احیای گردشگری سلامت جزو اولویت‌های این مجموعه است. در همین راستا نیز "خانه خلاق گردشگری سلامت" با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده تا از این طریق از ایده‌ها دانش بنیان در این زمینه حمایت کنیم.


اعزام 1200 بازنشسته تامین اجتماعی به مشهد مقدس

وی با اشاره به اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در قالب طرح "کرامت رضوی" گفت: پس از دو سال وقفه، امسال از طریق قطارهای رجا و با اسکان در هتل همای مشهد این طرح دوباره در حال اجرا است.

حسینی با اعلام اینکه تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند گفت: این طرح تا ۲۵ بهمن امسال ادامه دارد. ضمن اینکه در تلاش هستیم با افزایش ظرفیت اقامت، تعداد بیشتری از بازنشستگان را به مشهد اعزام کنیم.


آغاز ساخت هتل همای2 اصفهان

مدیرعامل هگتا با اشاره به توسعه هتل‌های هما در شهرهای شیراز، مشهد، تهران و بندرعباس ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت اصفهان در حوزه گردشگری مجموعه هتل‌های هما در این شهر توسعه یابد.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره سرنوشت نامعلوم ساخت هتل‌ همای 2 اصفهان بعد از حدود یک دهه گفت: احداث این هتل همواره با مشکلات عدیده‌ای مواجعه بود اما خوشبختانه در دوره جدید شهرداری و شورای شهر اصفهان شرایط خوبی برقرار شده است، از سوی دیگر با توجه به نگاه ویژه مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان و همچنین سازمان تامین اجتماعی به این موضوع، بسیاری از موانع ساخت هتل هما2 اصفهان برطرف شده و در حال اخذ مجوز برای ساخت این مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: اگرچه دادن مجوزها آن گونه که تمایل داشتیم پیش نرفت اما در تلاشیم تا مجوز طرح و مطالعات اقتصادی این پروژه را از مبادی مختلف استان دریافت کنیم. خوشبین هستیم با توجه به وعده‌ها و اتفاقات خوب در استان تا قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ شاهد آغاز عملیات ساخت هتل همای2 اصفهان باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه مجموعه هتل‌های هما، پنج ستاره هستند و توسعه این برند در تمام شهرها تحت این ضوابط و متناسب با آیین‌نامه‌های وزارت میراث فرهنگی خواهد بود گفت: محل ساخت هتل همای2 اصفهان در اراضی صفه تعیین شده است.

انتهای پیام


نظرات