برگزاری رويداد ملی فناوری‌های نوین با هدف بهبود کیفیت سفر با قطار

مرکز نوآوری حمل‌و‌نقل ریلی رجا وابسته به مرکز آموزش عالی علمی کاربردی این شرکت، رویداد استارتاپی با موضوع «فناوری‌های نوین برای بهبود کیفیت سفر در واگن‌های قطارهای مسافری» را در سطح ملی برگزار می‌کند.
  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی هگتا، آیت بهمنش، مدیر کل توسعه سرمایه‌های انسانی رجا ضمن بیان خبر بالا توضیح داد: از همه صاحبان ایده، نواندیشان و نخبگان صنعت حمل‌و‌نقل ریلی دعوت می‌شود تا ایده‌های خود را با موضوعات ارائه خدمات سفر به مسافران توان‌خواه، بهره‌گیری از سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته (بستر اینترنت پرسرعت، ماهواره و ...)، سیستم تهویه مطبوع در واگن، کاهش آلودگی صوتی، افرایش ایمنی مسافران در حین سفر، ارگونومی تخت‌ها، صندلی‌ها و فضای درونی واگن و افزايش کارايي و اثربخشي پذیرایی‌های در سامانه ثبت ایده ثبت کنند.

وی مهلت ثبت ایده‌ها برای این رویداد استارتاپی را از تاریخ 10 الی 30 آبان اعلام کرد و افزود:  صاحبان ایده در صورت برگزیده شدن توسط کارشناسان و داوران این مرکز، در روز برگزاری رویداد استارتاپی ایده‌های خلاقانه خود را ارائه می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه ایده‌های کاربردی و برتر در سطح ملی به دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تقدیر ویژه خواهد شد، گفت: این ایده‌ها برای اجرا و بهره‌برداری به شتاب‌دهندگان و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر صنعت حمل و نقل ریلی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان در صورت داشتن هر گونه سوال درباره این رویداد استارتاپی، می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 88347040، 55125542 و 55125544 با دبیرخانه این رویداد ارتباط برقرار کنند.

نظرات