اهداف راهبردی هگتا
1. توسعه کمی و کیفی واحدهای اقامتی و پذیرایی کشور به ویژه ساخت هتلهای اقتصادی و توسعه اقامتگاههای بومگردی با رعایت استانداردهای هتلداری
2. تجهیز و توسعه کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل ریلی و ریل باسهای گردشگری کشور
3. مدیریت منابع انسانی با تاسیس مرکز تحقیق و توسعه و آموزش حرفهای برای ارتقاء کیفیت خدمات در شرکتهای تابعه
4. حضور در بازارسرمایه و کمک به مدیریت منابع مالی در اختیار ذینفعان و سهامداران
ارزشهای هگتا
ساختاری: پایدار، پویا، چابک، پاسخگو، برنامه محور، تخصصگرا، همافزا، آیندهنگر، شایسته سالار
نیروی انسانی: اخلاقگرا، متعهد، حرفهای، توانمند، کوشا، خلاق، مشتریمدار و شاداب
مسئولیت پذیری اجتماعی: تکریم و احترام (سالمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران، معلولان، کودکان، دانشجویان و ...) و پایداری و حفظ محیط زیست، عدالت محوری، قانونمداری و امانتداری
چشمانداز هگتا
- هگتا پیشرو و برترین ارائه دهنده خدمات گردشگری با کیفیت و نوآورانه در کشور
- هگتا بزرگ ترین عمده فروش برنامههای سفر گردشگری (داخلی، ورودی و خروجی)
- هگتا بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت گردشگری کشور
- هگتا، برند ممتاز گردشگری سلامت و مدیریت رخدادهای گردشگری، صنایع دستی و هنرهای ملی
بیانیه مأموریت هگتا
ما مدیران و کارکنان هگتا به پشتوانه مهارت و تعهد صادقانه منابع انسانی و ارزشهای اصیل ایرانی- اسلامی مصمم هستیم در محیطی بانشـــاط و چابک ضمن تأکید بر مدیریت هوشمندانه داراییهای منحصربهفرد، زنجیره ارزش در اختیار و به کارگیری فناوری روز دنیا، خدمات متنوع و با کیفیت اقامتی، پذیرایی، تفریحی، سیاحتی و ریلی آسان و مناسب را در راستای مسئولیتپذیری اجتماعی و با رعایت اصول توسعه پایدار و اقتصاد سبز از طریق شرکتهای تابعه خود ارائه دهیم.