پیام تبریک مدیرعامل هگتا جناب آقای حسین رمضانی به مناسبت روز جهانی گردشگری

مدیرعامل هلدینگ تأمین به مناسبت روز جهانی گردشگری خطاب به خانواده بزرگ هگتا و تمامی دست اندرکاران و ذینفعان صنعت گردشگری پیام تبریک صادر کرد.
  • تاریخ انتشار

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جایگشت ایام و تکرار فصل‌ها فرصتی از جنس شروع دوباره فراهم می‌آورد تا انسان از عصر آهن و مفرغ تا دوره سازه و سیمان بداند که می‌شود از نو ساخت و از سر آغاز کرد.

یکی از چالش برانگیزترین مخاطرات تجربه شده بشری، همه‌گیری ویروس کرونا را از سرگذراندیم و در دوره بازیابی، امید آن می‌رود قطار پیشرفت، سیر شتابان‌تری را تجربه نماید. به گواه آمار نرخ بازیابی فرصت خلق ارزش افزوده در صنعت گردشگری در سطح بین‌المللی و داخلی تغییرات مثبت قابل قبولی را ثبت کرده و اکنون هنگامه‌ی تثبیت تحولات رو به رشد است.

گردشگری ایران سرای زرخیز فرصت‌ها است که پرداختن به آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی کشور بر جای گذارد و بر این باورم که در آینده‌ای نزدیک از توفیقات این بخش از اقتصاد ایران بیش از پیش خواهیم شنید. توجه به عنصر فناوری در بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه، ارتقای نیروی انسانی به عنوان محور ارائه‌ خدمات و جذب سرمایه‌های دور شده از این صنعت می‌تواند مثلث پیشرفت گردشگری ایران اسلامی را مهیا سازد.

به مناسبت پاسداشت روز جهانی گردشگری فرصتی شد تا با تبریک این روز به خانواده بزرگ، پیشرو و سختکوش هگتا و تمامی فعالان این عرصه در کشور، یادآور شوم. شرکت رفاه و گردشگری تأمین با هدف تحول آفرینی مبتنی بر خلق ارزش پایدار دست یکایک صاحب نظران، سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان را به گرمی می‌فشارد تا در تعامل و تعاون با یکدیگر مسیر تحول را هرچه سریع‌تر و ایمن‌تر بپیماییم.

 


نظرات