مصطفی سالاری: هیچ ابراز اشتیاق، مخالفت و حتی پیگیری برای تصدی صمت نداشتم.

  • تاریخ انتشار

به دنبال انتشار خبر معرفی مصطفی سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس، صبح امروز جمعی از نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان، مجامع کارگری، کارکنان بازنشسته و کارکنان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی با حضور در دفتر مصطفی سالاری خواستار ادامه حضور او در این سازمان و انصراف از تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن قدردانی از سخنان برخی حاضرین، مواردی را عنوان کرد که مهم ترین آن به شرح زیر است:
حضور مجموعه تشکل‌های شرکای اجتماعی در این جلسه و سخنان این عزیزان برای من نشانه و قوت قلبی است که عملکرد 15 ماهه اخیر سازمان تأمین اجتماعی، هرچند حداقلی و نسبی اما مورد رضایت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی است و رضایت خاطر جامعه شریف خدمت گیرندگان تأمین اجتماعی قطعاً با هیچ موضوع دیگری برای من قابل مقایسه نیست و آن را مهم ترین دستاوردم می دانم..
دو هفته قبل تماس و مذاکره ای با بنده انجام شد، حسب تکلیف و احترام، دیدگاه و برنامه و سوابقم را ارائه کردم؛ بدون اینکه هر نوع ابراز اشتیاق و یا مخالفت و حتی پیگیری برای تصدی این مسئولیت داشته باشم.
در این مدت همواره درباره تصدی این مسئولیت دغدغه و تردید داشته‌ام و مهمترین موضوع این است که در کجا بتوانیم فعالیت اثرگذارتر و مفیدتری داشته باشیم و در وهله اول باید اطمینان داشته باشم که اگر به آن موقعیت رفتم بتوانم گامی برای رفع مشکلات بردارم.
اولویتم این است که سرمایه حاصل از ابراز دغدغه و دلگرمی و وحدت شکل گرفته میان همکاران و شرکای اجتماعی، حمایت و پشتیبانی همیشگی ریاست محترم جمهوری و همدلی و همراهی مجموعه هیات محترم دولت و نمایندگان مجلس در راستای ارتقا و تکمیل برنامه های درحال پیگیری سازمان تامین اجتماعی و خدمت به ۴۵ میلیون نفر جامعه ذینفع سازمان بکارگرفته شود و بتوانم بهتر از گذشته در خدمت مجموعه سازمان تأمین اجتماعی باشم.

 

نظرات