در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام شد؛

اهدای دومین تندیس نقره‌ای ملی سازمان حمایت به شرکت رجا

  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) به نقل از رجا، در این همایش ملی که با حضور مسئولان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار گردید؛ شرکت رجا برای سومین سال پیاپی در زمره برگزیدگان قرار گرفته و برای دومین بار از بدو تأسیس این شرکت موفق به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد.

این همایش هر ساله با هدف ایجاد، تثبیت و نهادینه شدن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت¬های بنگاه‌های اقتصادی به حمایت مؤثر و افزون¬تر از حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده، حاصل فرآیندی یک ساله و براساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه شورای سیاستگذاری اعطای گواهینامه و تندیس، متشکل از اعضای حوزه‌های ذیربط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با همکاری نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه از جمله: برخی وزارت‌خانه‌های مرتبط، سازمان ملی استاندارد، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان برنامه و بودجه و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد. 

از ۱۲۰۰ شرکت فراخوان شده برای همایش بیست و سوم، ۴۰۰ شرکت ثبت‌نام کردند که ۴۸ شرکت از میان ثبت نام‌کنندگان حائز شرایط کسب تندیس و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند که در این میان شرکت حمل و نقل ریلی رجا  برای دومین سال پیاپی مفتخر به دریافت تندیس نقره‌ای شد. 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در زیرمجموعه شرکت رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) تلاش می‌کند با ارائه خدمات مطلوب در حمل‌و‌نقل ریلی مسافری، ضمن توسعه گردشگری رضایت حداکثری هموطنان را کسب کند.

نظرات