هم افزایی شرکت های تابع و اجرای برنامه های راهبردی نوین
برنامه ریزی هگتا و شرکت های تابعه به مناسبت هفته گردشگری

به گزارش روابط عمومی هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، جلسه کارگروه برنامهریزی هفته گردشگری با حضور علیرضا تابش مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین (هگتا)، سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیران عامل و مسئولان روابط عمومی شرکتهای تابعه هگتا، جمعی از مدیران هلدینگ و فعالان بخش خصوصی و رسانهای در حوزه گردشگری، روز شنبه ۲۹ شهریورماه در هتل همای تهران برگزار شد.
در این نشست، علیرضا تابش مدیرعامل هگتا با گرامیداشت فرارسیدن هفته گردشگری که از ۵ مهرماه آغاز میشود، بر جایگاه هگتا و شرکتهای تابعه بهعنوان بزرگترین زنجیره گردشگری کشور تأکید کرد و گفت:«عناوین ۱۷گانه برنامههای هفته گردشگری توسط هگتا و شرکتهای تابعه در سراسر کشور اجرا خواهد شد. هگتا نه تنها باید پیشگام فعالیتهای آموزشی، ترویجی و فرهنگی در حوزه گردشگری باشد، بلکه باید ضمن معرفی خدمات مختلف در این حوزه، در طراحی و اجرای برنامههای خلاقانه و نوآورانه نیز سرآمد عمل کند.»
همچنین سید مصطفی فاطمی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن اعلام شعار سال گردشگری از سوی سازمان جهانی گردشگری با عنوان «گردشگری و تحول پایدار» و سه محور اصلی آن (مسئولانه سفر کنیم، از جامعه محلی حمایت کنیم، از سیارهمان محافظت کنیم) اظهار داشت:«هگتا میتواند با توجه به این محورهای کلان، برنامههای خود را بازتعریف کرده و چهرهای ملی و بینالمللی از فعالیتهایش ارائه دهد.»
وی همکاریهای مشترک با سازمانهای گردشگری دیگر کشورها را از ضرورتهای آتی هگتا دانست.
در ادامه جلسه، مدیران عامل شرکتهای تابعه، معاون امور شرکتهای هگتا، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل هگتا، مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و مشاور مدیرعامل در حوزه نوآوری و تحول دیجیتال، طی سخنانی با اشاره به اهمیت انسجام و هماهنگی در اجرای برنامهها، رویکردها و برنامههای خود را ارائه کردند.
اهم موضوعات مطرحشده از سوی اعضای این نشست بدین شرح بیان شد:
«هفته گردشگری صرفاً یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه فرصتی مغتنم است تا نشان بدهیم خانواده بزرگ هگتا فقط مجموعهای از شرکتها نیست، بلکه یک برند ملی با مأموریت تمدنی است. تمام برنامههای تدوینشده، از پروژههای کلان تا کمپینهای رسانهای، همه و همه در خدمت یک هدف واحد هستند: «هگتا پیشران تحول و میزبانی به وسعت یک تمدن» و تأکید بر ضرورت ایجاد ادبیات و نگاه مشترک در میان شرکتهای تابعه و هماهنگی در روایت و اجرای برنامهها، بهعنوان کلید موفقیت هگتا در این هفته مورد تأکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ گردشگری هگتا، خروجی این نشست در قالب یک برنامه منسجم عملیاتی تنظیم شد و مقرر گردید و اجرای تمامی اقدامات با همکاری و همافزایی شرکتهای تابعه و نظارت مستقیم ستاد هگتا انجام پذیرد.