پیام نوروزی مدیرعامل محترم شرکت رفاه و گردشگری تامین (هلدینگ گردشگری هگتا)

  • تاریخ انتشار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

     حلول سال نو و بهار پرطراوت ١٤٠٠ خورشیدی را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به همه هموطنان عزیز و گرامی بویژه دست اندرکاران و ذینفعان صنعت گردشگری و حمل و نقل کشور تبریک عرض نموده و همواره توفیق روزافزون آنان را از ایزد منان خواستارم. در این بین جا دارد تا از زحمات و ایثارگری همه همکاران زحمتکش و خدوم شرکت حمل و نقل ریلی رجا که سال بسیار سختی را برای خدمت رسانی به موقع به هموطنان ارجمند سپری نموده اند تشکر و قدردانی ویژه نمایم و ضمن خداقوتی به آنان سال جدید را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند سبحان داشته باشم.

     بدون تردید در سال ١٣٩٩ صدمات اقتصادی، مالی و انسانی متعددی به خاطر شیوع بیماری ویروس کووید 19 (کرونا) بر صنعت گردشگری جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران اسلامی وارد شد که در طی سالیان اخیر بی سابقه بوده است.

    گرچه اثرات این اپیدمی بسیار مخرب و غیرقابل تحمل بوده است ولی اعتقاد داریم که این پدیده مقطعی و گذرا و نبایستی در مقابل آن زمین گیر شد. شکی نیست که آینده کسب و کار ما با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری( طبیعی، فرهنگی، انسان ساخت) در پهنه جغرافیای گسترده این سرزمین نهفته است و شاید از مهم ترین راه های توسعه راهبردی و همه جانبه کشور در راستای توزیع عادلانه درآمد، ثروت و فرصت های شغلی باشد. گردشگری صنعتی است که مرز نمی شناسد و جایگزینی هم برای مدیریت اوقات فراغت و ارضاء نیازهای روحی و روانی و زیباشناختی بشر مدرن امروزی ندارد. لذا آنچه که برای توسعه درازمدت و پایدار این صنعت ضرورت دارد، توسعه ارتباطات منطقه ای و بین المللی با جهان، رفع تنش های منطقه ای، حضور و مشارکت در پیمان های جهانی و بهره گیری از ظرفیتهای اقتصای، سیاسی و فرهنگی این مردم برای ارتقاء زندگی بهتر و توسعه منافع ملی همگان است.

    ما به سهم خود در هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) به عنوان بزرگترین مجموعه اقامتی، پذیرایی، حمل و نقل و تورگردانی کشور در تلاش هستیم تا در جهت نیل به این مهم با همکاری همه مدیران و کارکنان خدوم این شرکت و شرکت های تابعه گامی هرچند ناچیز در تحقق این اهداف برداشته و مسیر و بستر لازم را برای توسعه گردشگری پایدار ایران عزیز فراهم نموده و از این مجال فرصتی برای اشتغال جوانان فارغ التحصیل جویای کار این مرز و بوم فراهم آوریم.

                                                                                                      علی رحیم پور

                                                                                                           مدیرعامل

نظرات