هگتا برای حضور نوآورانه در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۴ آماده میشود
به گزارش روابطعمومی هگتا، نشست همافزایی شرکتهای تابعه هلدینگ
گردشگری تأمین اجتماعی روز سهشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل هگتا، معاونان، مدیران
ستادی و مدیرانعامل شرکتهای تابعه برگزار شد. هدف این نشست، هماهنگی و برنامهریزی
برای حضور منسجم و هدفمند در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و خدمات وابسته
تهران بود که از ۲۳ تا ۲۶ بهمنماه برگزار میشود.
تأکید بر رویکرد یکپارچه، معرفی محصولات نوآورانه و تمرکز بر گردشگری
سلامت
علیرضا تابش، مدیرعامل هگتا، در این نشست با اشاره به اهمیت نمایشگاه
امسال گفت: «این رویداد برای هگتا یک فرصت ملی است تا توانمندیها، محصولات نوآورانه
و خدمات متمایز خود را در حوزه گردشگری و گردشگری سلامت ارائه دهد. لازم است تمام شرکتها
با برنامهریزی دقیق و هماهنگ، حضوری اثرگذار و حرفهای داشته باشند.»
او با تأکید بر نقش استراتژیک گردشگری سلامت در برنامههای دوره
جدید مدیریت هگتا افزود: «شرکتهای تابعه طرحها و خدمات نوآورانه خود را برای عرضه
در غرفه هگتا آماده کنند تا تصویری تازه و جذاب از ظرفیتهای شرکتهای این هلدینگ ارائه
شود.»
نمایشگاه، بستری برای جذب سرمایهگذار و توسعه بازار
تابش نمایشگاه پیشرو را یک بستر مناسب برای گفتوگوهای بینبخشی،
معرفی فرصتهای سرمایهگذاری و مذاکره با فعالان صنعت گردشگری دانست و ابراز امیدواری
کرد که غرفه هگتا به فضای تعامل سازنده میان شرکتها و ذینفعان صنعت تبدیل شود.
نسل Z، محور آینده گردشگری
مدیرعامل هگتا با اشاره به تغییرات رفتاری نسلهای جدید، خطاب به
مدیران شرکتها گفت: «نسل Z
مسیر آینده گردشگری را تعیین میکند. به همین منظور طراحی خدمات، بستههای
سفر و تجربههای نوآورانه متناسب با نیازها و ذائقه این نسل و خانوادهها مورد توجه
باشد.»
او همچنین از نتایج موفق فعالیتهای بازاریابی برخی شرکتها، از
جمله آژانس تأمین و هتلهای هما شیراز، قدردانی کرد و خواستار ادامه این مسیر و شکلگیری
بازارهای جدید شد.
تولید محتوا، مستندسازی و تعیین شاخصهای ارزیابی
تابش بر اهمیت حضور رسانهای و تولید محتوای حرفهای (بهویژه در
فضای مجازی) تأکید کرد و افزود: «مستندسازی، روایت تصویری و معرفی پروژهها بخشی جداییناپذیر
از حضور شرکتها در نمایشگاه است.»
وی همچنین اعلام کرد که برای نمایشگاه امسال، شاخصهای ارزیابی مشخصی
برای سنجش فعالیت شرکتها، در حوزه بینالملل، آموزش، سرمایهگذاری و سلامت تعیین خواهد
شد.
لزوم همافزایی رسانهای میان شرکتها
مدیرعامل هگتا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: «با استفاده
از ظرفیت رسانههای گروهی و همافزایی تبلیغاتی، میتوان خدمات خانواده بزرگ هگتا را
بهصورت یکپارچه و اثربخش معرفی کرد.»
ارائه برنامهها توسط دبیر کمیته همافزایی
در ادامه نشست، ارسطو یاری حصار معاون نظارت بر شرکتهای هگتا و
دبیر کمیته همافزایی، ضمن تبیین محورهای حضور هگتا در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۴، از شرکتها
خواست برنامهها و ظرفیتهای خود را برای ارائه در این رویداد ملی تکمیل و ارسال کنند.
منوچهر ناصرالملکی سرپرست معاونت اقتصادی و برنامهریزی هگتا نیز
در این جلسه با اشاره به اهمیت آسیبشناسی دورههای قبلی در راستای بهبود وضعیت و حضور
مطلوبتر در نمایشگاه گردشگری سال 1404، گفت: «برای جذب سرمایهگذار، تعریف و معرفی
بستههای سرمایهگذاری نظر به شعار سال برای ارائه به متقاضیان مورد توجه ویژه قرار
گیرد.»
در ادامه، مدیرانعامل شرکتهای تابعه نیز دیدگاهها، طرحها و پیشنهادهای
خود را برای تقویت حضور خانواده بزرگ هگتا در نمایشگاه پیش رو مطرح کردند.
همچنین مقرر شد کارگروه نمایشگاه با حضور نمایندگان شرکتها تشکیل
و برنامهها تا نیمه دیماه نهایی شود تا هگتا بتواند حضوری متفاوت، منسجم و اثرگذار
در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۴ داشته باشد.