هگتا و کانون پرورش فکری، در مسیر هم‌افزایی فرهنگی برای نسل آینده

  • تاریخ انتشار

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) در دیدار با مسؤولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برند کانون، ارزشمند است و تقریبا همه ایرانیان به نوعی با برنامه‌ها، تولیدات و جشنواره‌های مختلف این برند دوست داشتنی سروکار داشته و آشنا هستند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، علیرضا تابش که به همراه معاونین و برخی مدیران این شرکت روز دوشنبه 17 آذر میزبان معاون توسعه و مدیریت منابع و سرپرست حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بود، از محتواها، روایت‌ گری و قصه‌گویی کانون به عنوان یک ظرفیت ویژه یاد کرد و افزود: مجموعه هگتا از زنجیره‌ای تشکیل شده که قابلیت بسیار خوبی برای ارائه سرویس‌های مختلف فرهنگی در باره جاذبه های گردشگری ایران به مخاطبان مخصوص خود دارد، که شاید کمتر مجموعه‌ای از این مزیت برخوردار باشد.

ارزش برند کانون؛ ظرفیتی مشترک برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نسل Z

وی به اهمیت ‌هم‌افزایی بین مجموعه هگتا و شرکت‌های تابعه با کانون برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود جهت ارائه سرویس‌های مطلوب به طور ویژه برای کودکان و نوجوانان همچنین نسل Z در قالب امضای تفاهم‌نامه، خاطرنشان کرد و گفت: در این زمینه جلسات ویژه‌ای با شرکت‌های تابعه و شرکای تجاری برای اجرا طرح‌های مختلف اعم از: برگزاری برنامه‌های مشترک متناسب با رویدادها و مناسبت‌های ملی و دینی، طراحی تورهای ویژه کودکان و نوجوانان، ارائه محصولات فرهنگی و سرگرمی کانون در بین کودکانی که از خدمات قطارها، هتل‌ها و مراکز اقامتی در سفرها استفاده می‌کنند، برگزار می‌شود.

کانون؛ تنها مجموعه فرهنگی کشور دارای «سیب سلامت»

معاون توسعه مدیریت و توسعه منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جلسه ضمن قدردانی از نگاه و برنامه‌های مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) در اجرای موضوعات فرهنگی و هنری گفت: جنس فعالیت کانون «مربی محور» بوده و در این زمینه برای تربیت ذوق کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای قائل است.

امیر محمدپور با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها مجموعه‌ای در کشور است که در حوزه فرهنگی دارای سیب سلامت است، افزود: چشمگیر بودن تولیدات، فعالیت و اقدامات فرهنگی و هنری کانون را می‌توان در کسب موفقیت‌های مختلف در درون و برون کشور و دریافت جوایز متعدد از جمله اسکار ملاحظه کرد.

وی استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای طراحی و اجرای اقدامات مختلف در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای انجام مسؤولیت‌های اجتماعی مهم توصیف کرد و گفت: برای انجام همکاری‌های مشترک از تولید محتوا تا اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری آمادگی کامل داریم.

در ابتدای این جلسه، ارسطو یاری حصار-معاون نظارت بر امور شرکت‌های هگتا- با اشاره به ظرفیت‌های دو مجموعه برای ارائه خدمات متقابل فرهنگی و رفاهی با امضای تفاهم‌نامه مشترک گفت: آژانس بین‌المللی تأمین در زیرمجموعه هگتا به عنوان نقطه اتصال دیگر شرکت‌های تابعه هگتا، آمادگی هر گونه همفکری همکاری را در این خصوص دارد.

منوچهر ناصرالملکی- سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی هگتا- نیز در این جلسه، وجه تمایز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش را انتخاب از سوی مخاطبان ذکر کرد و گفت: در همین راستا، استفاده از ظرفیت‌های کانون در ارائه خدمات فرهنگی و هنری با اجرای برنامه‌های مختلف و تورهای گردشگری پیشرفت در دستور کار مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف هگتا قرار خواهد داشت.

نظرات