حضور دکتر حسینی در مراسم معارفه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رجا

  • تاریخ انتشار

به گزارش روابط عمومی رجا در این مراسم ضمن معرفی مهندس ناصر بختیاری به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت رجا از زحمات مهندس علیرضا محمودی در سمت رئیس هیئت مدیره و مهندس رجبی در سمت مدیرعامل رجا قدردانی و  مهندس محمد رجبی به عنوان رئیس هیئت مدیره جدید رجا معرفی شد.

در این مراسم دکتر سید علیرضا حسینی طباطبائی، به عنوان سرپرست شرکت رفاه و گردشگری تامین(هگتا) از زحمات مهندس محمودی و مهندس رجبی تقدیر کرد و با بیان اینکه برند رجا در میان مردم شناخته شده است و گفت: مدیران و کارکنان این شرکت باید از این سرمایه معنوی و دارایی نامشهود مراقبت و صیانت کنند تا از رجا همواره به عنوان سازمانی متعالی، بهینه، پیشرو، بهره‌ور و سرآمد در حوزه ریلی یاد شود.

معارفه مدیر عامل رجا با حضور مدیر عامل هگتا

دکتر ناصر بختیاری، مدیر عامل جدید رجا نیز بر اهمیت نیروی انسانی کارآمد در کسب موفقیت‌های این شرکت تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم بر اساس تأکید رئیس محترم سازمان تأمین اجتماعی از ظرفیت‌های موجود در رجا به خوبی استفاده کنیم و با هم‌دلی و همراهی یکدیگر آینده‌ای روشن برای رجا رقم بزنیم.

در این مراسم مهندس رجبی، رئیس جدید هیئت مدیره رجا نیز عنوان کرد: رجا علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که به واسطه بیماری کرونا در چند سال اخیر داشت، افتخارات زیادی در حوزه تعمیرات و نوسازی واگن، حفظ سهم بازار، تأمین زیرساخت‌های مؤثر در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه نیروی انسانی و افزایش کیفیت خدمات دهی به مسافران کسب کرده است.

در پایان نیز مهندس محمودی رئیس پیشین هیئت مدیره رجا ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران این شرکت یادآور شد: رجا به واسطه خدمت رسانی به زوار امام رضا(ع) و در برهه‌ای از زمان زوار امام حسین(ع)، همواره مورد عنایت و توجه پروردگار بوده است و به برکات این خدمت رسانی، مشکلات و مصائب را پشت سر گذاشته و می‌گذارد.

انتهای پیام

نظرات