دریافت موافقت برای راه‌اندازی مرکز نوآوری رجا

  • تاریخ انتشار

مرکز علمی کاربردی شرکت رجا به استناد دستورالعمل ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد دانشگاه ( ابلاغی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم) موافقت اولیه برای راه‌اندازی مرکز نوآوری را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی هگتا، دکتر ناصر بختیاری، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: هدف از ایجاد مرکز نوآوری در مرکز علمی کاربردی رجا، ترغیب دانشجویان به انجام فعالیت‌های کارآفرینی مبتنی بر نوآوری، فراهم شدن امکان برگزاری رویدادهای استارتاپی در حوزه‌های گردشگری و صنعت ریلی، دیجیتال مارکتینگ و تقویت ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت ریلی است.

وی با اظهار اینکه به زودی با تهیه ملزومات، تجهیزات و فضای فیزیکی مورد نیاز، مجوز فعالیت برای مرکز نوآوری رجا نیز صادر خواهد شد گفت: مرکز آموزشی علمی کاربردی رجا در سال 1399 با هدف انجام رسالت آموزشی و تربیت نیروهای مجرب راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در مقطع کاردانی حرفه‌ای، در چهار رشته گردشگری، مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت امور تشریفات و ایمنی کار و حفاظت فنی پذیرش دانشجو دارد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: با صدور مجوز مرکز نوآوری، امکان پذیرش دانشجو در دو رشته مدیریت کسب‌ و کار و بازاریابی نیز در این مرکز علمی کاربردی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات